Partidul Poporului

Profesor Gheorghe Mencinocopschi - Noua ordine alimentara

Am cumparat aceasta carte a profesorului Gheorghe Mencinicopschi in urma cu cateva luni.
Am citit-o din scoarta in scoarta, in zilele imediat urmatoare dupa primirea coletului.
Din punctul meu de vedere este singura lucrare ce exprima o opinie autorizata si stiintifica, aparuta in ultimii 20 de ani, in care se spune adevarul despre industria alimentara romaneasca, despre proastele manopere ale producatorilor alimentari si despre tot ce pot contine alimentele pe care le cumparam din magazine sau din piata. Este genul de lucrare instructiv-educativa pe care fiecare dintre noi ar trebui sa o cunoasca, sa o stie.
Am citit pe acest internet pareri pro, dar si contra lucrarii cu pricina. Cele contra
sigur ca exprima nemultumirile unora pe care informatia din cartea profesorului Mencinicopschi, le afecteaza interesele mai mult sau mai putin directe.

Cartea vorbeste despre toate categoriile de alimente, despre conditiile de calitate ale alimentelor, despre insusirile fizico-chimice ale acestora, despre proprietatile organoleptice, despre inocuitatea (contaminarea si contaminantii chimici, biochimici sau biologici), despre despre E-urile si aditivii alimentari atat de nocivi, care pot dauna in mod ingrijorator sanatatii. Toate acestea intr-un limbaj accesibil tuturor, pentru ca lucrarea se adreseaza in primul rand omului de rand si mai apoi specilistilor.

Se regasesc in acesta lucrare sfaturi deosebit de utile pentru asocierile alimentare corecte pentru intretinerea sau recapatarea sanatatii. Ca sa va faceti o imagine proprie corecta puteti aici sa rasfoiti aceasta lucrare.

Totodata semnalez si aparitia volumului II al acestei lucrari, eu nu am apucat inca sa-l cumpar, dar l-am comandat astazi pe site-ul domnului profesor Mencinicopschi si sper sa-l primesc in zilele urmatoare.

Am gasit totodata pe site-ul domnului profesor si acest material extrem de interesant referitor la contaminanti - siguranta igienica - inocuitatea alimentelor. Materialul il puteti accesa aici.


Un alt articol (corespondenta oficiala) interesant despre "Oua" puteti citi aici.
Si nu in ultimul rand un articol despre asa numitele alimente - gunoi adica junk - food-uri, puteti gasi aici.

Video: Noua ordine alimentara - Profesor Mencinicopschi la B1 Tv























Niciun comentariu: