Partidul Poporului

Ce mult te-am iubit - Ileana Sipoteanu



Muzica: Dumitru Lupu
Versuri: Mala Barbulescu

Astept uneori, sa vina iar seara
Se indreapta spre cer, pe obraz prima stea
Astazi din palma mea vor zbura iar cocorii
Mai departe ca norii.

Cand voi regasi un ceas dintr-o vara
Poate-atunci am sa-ti cer sa te-ntorci cu un pas
Doar un timp de popas si sa caut iar floarea
Ce-mi arata cararea

Refren:
Ce mult te-am iubit, de nu ai ghicit
Sa nu-ntrebi vreodata
Si cand intr-o zi ne vom intalni, priveste-napoi
Ce mult te-am iubit, de nu ai ghicit
Sa nu-ntrebi vreodata
Doar iubirea mea , iar va lumina tacerea din noi


Mereu un cuvant de vis ne desparte
Il rostim poate-n gand ca o soapta de vant
Dar mi-e teama apoi ca vin toamne desarte
Sa mi-l duca departe

As vrea pe pamant, sa chem iar iubirea
Si cand tu ai sa treci, printre stelele reci
Cu un vechi juramant sa-mi gasesti iar privirea
Rascolind amintïrea

Refren:
Ce mult te-am iubit, de nu ai ghicit
Sa nu-ntrebi vreodata
Si cand intr-o zi ne vom intalni, priveste-napoi
Ce mult te-am iubit, de nu ai ghicit
Sa nu-ntrebi vreodata
Doar iubirea mea , iar va lumina tacerea din noi

Ce mult te-am iubit
Ce mult te-am iubit
Ce mult te-am iubit

Ce mult te-am iubit
Sa nu-ntrebi vreodata

Niciun comentariu: