Partidul Poporului

Iubirea cea de toate zilele !

Aventura - Obssesion

Melodia inimii mele si videoclipul sufletului meu.
Doamne cat ii iubesc pe baietii acestia !


Aventura - Obsesion
Încarcat de roskad. - Explore more music videos.


Versuri traduse in limba romana (http://www.versuri.ro/):

Este cinci dimineata
Si eu n-am dormit deloc
Gandindu-ma la frumusetea ta
Insomnia este pedeapsa mea, iubirea ta ma va alina
Pana nu vei fi a mea nu voi avea liniste
L-am cunoscut pe iubitul tau mic si necopt
Si stiu ca nu te iubeste, din felul cum vorbeste
In plus, tu nu-l iubesti, pentru ca il eclipsezi
Nu poate sa te faca sa simti asa cum as putea eu
Dar voi avea rabdare, pentru ca nu ma concureaza
de asta nu sunt motive pentru ca eu sa-l respect

Refren:
Nu, nu e dragoste, ce simti tu se numeste obsesie
O iluzie in gandurile tale
Te face sa te porti asa, asa functioneaza inima

Elegant, am trecut in Lexus pe la tine pe la scoala
Mi-au spus ca ai plecat, am fugit ca un nebun dupa tine
Te cautam si nu te gaseam, si asta ma ingrijora
Ca sa ma calmez vroiam sa te sun, dar
Nu aveam numarul tau, prietena ta nu mi l-a dat
Fratiorul tau m-a ajutat mult
Si am gasit o solutie
Stiam ca ma placea si l-am bagat in seama
Cu cateva cuvintele, mi-a dat numarul tau
Te-am sunat pe mobil si tu nu raspundeai

Apoi ti-am dat beepuri, dar nu mai aveai semnal
Singura mea speranta este sa auzi ce am de spus

(Raspunde fata:)"Nu pot,am un iubit,nu ma mai cauta,te rog"

Refren:
Nu, nu e dragoste, ce simti tu se numeste obsesie
O iluzie in gandurile tale
Te face sa te porti asa, asa functioneaza inima

Iubita mea, nu ma respinge
Asteapta, mai am multe de spus
Ma duc la psiholog sa vad daca ma poate ajuta
Nu mai am amici fiindca vorbesc mereu de tine
Vreau sa iti vorbesc, sa incerc sa te sarut
Oare se poate muri dintr-o obsesie?
Probabil crezi ca sunt prost si cam nebun
Dar in dragoste eu sunt foarte original
Ma indragostesc ca si altii, cuceresc in felul meu
Sa iubesc e talentul meu, te voi face sa ma iubesti
Iarta-ma daca te jignesc, dar sunt foarte sincer
Cu lux de amanunte, asculta ce am de zis
Cu crema de ciocolata te-as unge si te-as devora
Te-as duce intr-o alta lume, inima mea
Vino si traieste o aventura, sa facem nebunii
Te voi mangaia in moduri neinventate inca
Nu, nu e dragoste, nu e dragoste, este o obsesïe

3 comentarii:

Unknown spunea...

Este foarte potrivit pentru ceea ce a facut si spus acest Mircea Petru, fost sot al Madalinei Manole.

Victoria spunea...

Din pacate, daca iubirea cantata de acesti baieti frumosi din formatia Aventura este iubirea inimii, "iubirea" unuia ca nea claparu pentru probabil ca a fost cel mult o iubire la mivelul buzelor, al vorbelor SI ATAT.
Daca iubirea i-ar fi coborat in chakra inimii, Madalina astazi ar fi fost langa puiul ei cel mititel.

Unknown spunea...

Nu avea cum, Nea Claparu nu e in stare, l-am vazut cat e de impasibil, nu avea nici o traire la "Suflet gol". E un imatur, un tulburat, un primitiv, un frustrat,un bolnav, atat. Cu trairile si obsesiile lui religiose, cu istoria familiei lui, nu avea unde sa ajunga decat aici. Biata Madalina, ce soarta a avut cu familia lui de trogloditi, primitivi, obscurantisti, mistici, religiosi, habotnici.