Partidul Poporului

Te-am tradat - Ovidiu Komornic

Pentru ei .... aceia .... Caci pentru ele ... am comentat eu ...


Asculta melodia

Am ramas din nou singur si trist (bietul baiat, plang de mila lui ???!!!! Chiar ma sufoc .)
Ce n-as da sa fie doar un vis
Si din el sa ma trezesc
Sa fiu cu tine sa-ti soptesc
Tot ce nu ti-am spus candva
Cat de mult te iubesc


M-am schimbat si stii ... e vina mea
Trebuia sa ma-ntelegi iubita mea (tot ea trebuia sa inteleaga ... asa cam la nesfarsit cum isi dorea EL !!)
Sa ma lasi sa ma opresc
Sa imi dau seama ca gresesc (de fapt tot ea e de vina ca el a gresit !!! Logic nu ?)

Da tu ai plecat de mult
Tu esti cea care a pierdut (??????? Serios ???? Ce anume? Tradarea ?)

Refren:
Te-am tradat, sunt vinovat
Semntimentele nu mi le-am schimbat (cata fidelitate ! sau o fi loialitate? mmmm...???!!! Sunt intr-o mare dilema .)
Imi pare rau, iubita mea
Da-mi o sansa si ma voi schimba (A zburat puiul cu ata !)
Te-am tradat, sunt vinovat
Regret acum, da nu-i sfarsit de drum
Eu sunt cel ce sa inselat (e scuzabil, el avea dreptul ..)
Cu sufletul nu te-am tradat (cat de imorale si insensibile putem fi noi femeile !!!)

Nu credeam ca tu ma parasesti
Nu credeam ca tu nu ma iubesti (Zau ?)
Nu credeam ca vei pleca
(N-ai ce face trebuie sa crezi ... asta e !!!)
Chiar acum din viata mea
M-ai lasat singur si trist (Nemernica ... tztztz... ! )
Doamne cum de mai rezist
(Si eu ma intreb cum de o fi rezistat bietul sa ... tradeze !!!)

Refren:
Te-am tradat, sunt vinovat
Sentimentele nu mi le-am schimbat
Imi pare rau, iubita mea
Da-mi o sansa si ma voi schimba
Te-am tradat, sunt vinovat
Regret acum, da nu-i sfarsit de drum
Eu sunt cel ce sa ïnselat
Cu sufletul nu te-am tradat

Angelina / Jolie / Victoria .... - Dance me to the end of love

Niciun comentariu: