Partidul Poporului

Richard Marx - One More Time



Cu gandul la mama mea si la draga inimii mele Dorinica, femei frumoase si carismatice, precum brazii care privesc si se inalta spre cer cu demnitate si iubire. Cazute la datoria vietii de zi cu zi, la "datoria" iubirii pentru cei din jur, s-au prabusit tot ca brazii pentru ca prin frumusetea, caldura si demnitatea lor, cu un ultim efort inainte de a pleca in neant, sa lumineze nasterea Domnului si zilele celor pe care i-au iubit !

EU va iubesc dragele mele, si-am sa va iubesc in toate vietile pe care le voi mai avea pe acest pamant sau oriunde aiurea in univers m-ar putea trimite Dumnezeu. In acest omniprezent, lacrimile mele de durere si de fericire sunt pentru voi si cu gandul la voi.
Pentru ca DUREREA SI BUCURIA AU ACEEASI SORGINTE, asa cum mi-a spus mie ingerul in noaptea de Buna Vestire in urma cu 16 ani.
Pe voi va simt in aceasta melodie si in toata muzica sufletului meu.

Pentru toata iubirea pe care mi-ai dat-o si pentru lectia iubirii de viata si de om pe care mi-ai revelat-o, iti multumesc tie draga mea mama si ii multumesc lui Dumnezeu in fiecare zi.


Niciun comentariu: