Partidul Poporului

Uranus in berbec dupa 84 de ani

Uranus deschide azi un nou ciclu astrologic si astronomic al vietii noastre

Astazi 28 mai 2010, ora 4.44' - ora Romaniei, planeta Uranus deschide un nou ciclu astrologic - la ora precizata atingand gradul O al constelatiei berbecului.
Eveniment astrologic de mare importanta pentru omenire in general, dar mai ales pentru fiecare dintre noi in special. Uranus intra dupa aproximativ 84 de ani, in zodia de exaltare a Soarelui si totodata in constelatia de domiciliu a planetei Marte: Berbecul.
Trebuie sa subliniez insa faptul ca acolo sus Doamne-Doamne, nu intamplator a "programat" ca noi sa fim martorii evenimentelor ce vor veni, iar acest moment astronomic si astrologic, sa se produca in anul acesta, caci ne aflam in Anul Tigrului alb, alb, alb, adica anul tigrului de metal, dupa calendarul chinezesc. Acel Tigru - caci tigrul conform legendelor devine alb la varsta de 500 de ani, adica la jumatatea sa existentiala - pasional, patimas, dar mai ales neinfricat. Combinatia aceasta, Uranus in Berbec plasat in anul tigrului de metal, asa cum vad eu lucrurile, reprezinta un cocteil tare, exploziv, pasional, intens, profund, care va aduce pentru o parte dintre indivizi planetei, evenimente dramatice in sensul rasturnarilor de situatii care au menirea divina de a repune ordinea si drepturile in sensul lor firesc, normal, dar mai ales sanatos, sensul stabilit de Dumnezeu.
Nu mi-am propus in acest articol mititel, sa fac o analiza astrologica a evenimentului si contextului, am vrut doar sa mentionez evenimentul. Caci schimbarea acesta de vibratie va aduce o gramada de surprize - mai ales cu consecinte pe termen lung -, iar surprizele de genul acesta nu le poate prevedea nici macar cel mai grozav astrolog dupa terra !
Cei mai profund marcati, in esenta si profunzimea lor vor fi in primul rand berbecutii - nativii cu soarele natal in berbec, in al doilea rand toti cei care au ascendentul de nastere pe constelatia berbecului, apoi toti cei pe al carui horoscop luna natala se afla in constelatia berbecului, cei cu steliumuri pe zodia berbecului in harta natala, nefiind insa omisi cei care au puternice marcaje uraniene pe horoscopul de nastere. Toti acestia mentionati de mine aici, vor fi chemati din astral pentru a-si aduce contributia la restabilirea echilibrelor vietii si la desfasurarea evenimentelor de zi cu zi in limitele legii divine, de la care omenirea s-a cam distantat.
Asta noapte am visat ca eram in China, ma invarteam printre buticuri si magazine pline de chinezarii specifice. Am gustat ceva alb si dulce, dintr-un magazin de dulciuri, in care cei care intrau nu aveau nici-un fel de restrictie. Am iesit, era pe inserat, iar eu priveam in vis pamantul pe care calcam - un pamant rosu, secetos, prafuit, dar caruia ii simteam incarcatura energetica, simteam in talpi energia potentiala a pamantului ce energiza aerul. Vibram in profunzimea mea. Ma gandeam ca nu pot sa iau legatura cu mama (mama mea este la ceruri de 16 ani) - si trebuia, era necesar - ca sa stie ca sunt la Beijing si eram preocupata sa-i dau totusi un email, insa era in zadar pentru ca mama mea desi stia id-ul, eu uitasem sa-i spun parola de acces. Priveam cerul. Se innoptase iar eu simteam/priveam calmul stelelor din Calea Lactee: pareau statice, insa le vedeam stralucirea pulsatorie si simteam impactul "nuclear", forta energetica, cumva parca peste timpul masurat de Cronos-Saturn. Apoi m-am trezit. Sunt ferm convinsa ca acest vis mi-a fost provocat de schimbarea de vibratie uraniana, de la semnul de apa al sensibililor pesti, la semnul de foc atat de exaltat, pasional si efervescent al berbecului.
Va iubesc pe toti cei care ma iubiti si ma cititi. La acest inceput de perioada si totodata de mare innoire existentiala, va doresc ca Dumnezeu sa aduca in vietile si existentele voastre surprize din cele mai tulburatoare in sensul iubirii, frumusetii si adevarului. Pentru evolutia voastra spirituala pe calea ce duce catre Dumnezeu, numita viata.

Ca exemplu de mod de manifestare si actiune uraniana - asa cat sa va faceti o idee, iata postez urmatorul videoclip - atentie fetelor fiti mature si prevazatoare, controlate si intelegatoare, prudente si umane, cu inima plina de iubire, caci in fiecare barbat sau femeie exista o latura primitiva care are menirea de a-i proteja viata si echilibrul propriu in sensul cel mai divin, daca ma pot exprima asa.
Voua dragii nostrii, va fac acelea-si recomandari ca si fetelor, caci ..... N-ADUCE ANUL, CE POATE ADUCE CEASUL. Si credeti-ma ca vorbesc cat se poate de serios.
Uranus NU IARTA. Esoteric, el face referire la ceea ce in ortodoxie se cheama Duhul Sfant.

Niciun comentariu: