Barbatul din perspectiva aeronautica !

Ajunse acu' in contul meu de mail acest studiu absolut stiintific.
Mi s-a parut foarte important sa-l popularizez si sa-l arhivez in baza de date fundamentale bio a planetei earth, cu ajutorul instrumentului la indemana: internetul !
Deci:

Barbatul pana la 20 de ani:
Avion de Hartie
Numai zboruri rapide, de foarte, foarte scurta distanta si foarte, foarte scurta durata.

Intre 20 la 30:
Avion de Vanatoare Militar
Intodeauna la post, 7 zile pe saptamana. Ataca orice obiectiv.
Capabil sa execute diferite misiuni chiar cand acestea sunt la un interval scurt de timp.

Intre 30 la 40:
Aeronava Comerciala
Mentine orare regulate. Destinatii destul de cunoscute si de rutina.
Zborurile intodeauna ies la ora prevazuta, sau necesita mutari si adaptari care irita clientela.

Intre 40 la 50:
Aeronava comerciala pentru zboruri internationale.
Functioneaza la orele de lux. Destinatii de inalt nivel cu rare abateri.
Clientela soseste cu mari sperante, la sfarsit iese obosita, dar satisfacuta.

Intre 50 la 60:
Aeronava de cargo.
Preparatii intense si multa munca inainte de decolare.
Odata in aer, manevreaza lent si proportioneaza foarte putin confort in timpul zborului.
Clientela este compusa in majoritate din valize si tot felul de bagaje.

Intre 60 la 70:
Aripa Delta.
Necesita conditii externe exceptionale pentru a-si lua zborul, de o munca teribila pentru a decola, iar dupa aceea evita manevrele bruste pentru ca sa nu cada inainte de de timp.
Dupa aterizare, demonteaza si strange tot echipamentul.

Intre 70 la 80:
Planor
Zboara uneori, dar numai auxiliat.
Repertoriul manevrelor extrem de limitat.
Odata ajuns la sol are nevoie de ajutor pentru a ajunge la hangar.

Dupa 80:
Aeromodel.
Doar decorativ, de functional nici nu se mai pune problema…

---------------------

Pe el il prefer indiferent de varsta ..... de la Yankeii, Ofiter si Gentelmen, la American Gigolo si pana la Doctor T si femeile !

Niciun comentariu: