Partidul Poporului

Moartea Madalinei Manole, profit pentru ziare si televiziuni

Articolul urmator mi-a fost adus la cunostinta prin intermediul unui comentariu semnat de catre domnul Parker - nume real sau pseudonim nu are nici-un fel de importanta -.
Am gasit de cuviinta ca textul integral al articolului sa fie adus la cunostinta cititorilor si prin intermediul blogului meu. Articolul este preluat dupa site-ul ROWIKI.ORG, de la aceasta adresa de internet:
http://www.rowiki.org/moartea-madalinei-manole-profit-pentru-ziare-si-televiziuni/ pe care va invit sa o vizitati.

Articolul este postat pe site-ul respectiv cu urmatoarea precizare: "Postat de Parker on Jul 23rd, 2010 in categoria Actualitate., iar eu inteleg ca domnul Parker este chiar autorul articolului.
Articolul excelent, este scris de un om despre care eu apreciez ca isi respecta un CORECT SISTEM DE VALORI dupa care gandeste si se conduce in viata. Exprima acea fata a adevarului din perspectiva domniei sale. Din punctul meu de vedere este OK, fiecare dintre noi avem dreptul la opinie personala. Fiecare putem sa ne situam de o parte sau de alta ...
Chiar daca eu am ales prin prisma principiilor si a sistemului de valori personal sa ma situez de partea acelor "date tehnice" care inclina in favoarea "variantei" familiei Manole, acest lucru nu ma impiedica sa nu observ la fel ca si dl. Parker anume ca DESPRE OMUL SI VALOAREA DE OM, VALOAREA MORALA A MADALINEI MANOLE NU A VORBIT NIMENI IN MEDIA ROMANEASCA. TOTI AU DENIGRAT-O, SUGERAND MAI DIRECT SAU MAI PUTIN INDIRECT FAPTUL CA ERA DEZECHILIBRATA PSIHIC, CA ERA .... IN N...SHPE MII DE FELURI, NIMENI INSA NU A REUSIT SA SPUNA CUM ERA EA DE FAPT.
Vin la televizor tot felul de cantareti - mai de duzina sau mai cu nume -, tot felul de actori, avocati, astrologi, psihologi, fiecare exprimandu-se dupa nivelul si putinta sa de intelegere, si nu in ultimul rand expunand fiecare opinii PRIN PRISMA si in CONCORDANTA CU PROPRIUL SISTEM DE VALORI dupa care se conduc in viata.
Din punctul meu de vedere e ok, SA VINA si SA COMENTEZE cine vrea si cum vrea, fiecare dupa dorinta dar si dupa putintza.
In felul acesta vedem si noi UNDE NE SITUAM, cine sunt oamenii acestia de fapt si mai ales care este VALOAREA LOR. Si ma refer mai ales la valoarea lor morala.
Punctual: domnul Parker apreciaza ca Mircea Petre este un om disperat dupa moartea sotiei sale. Sigur, da domnule Parker, sunt perfect de acord cu dumneavoastra.
Numai ca eu ma intreb: disperarea aceasta este MOTIVATA de durerea provocata de moartea/pierderea "sufletului-pereche" mult-iubit cum zice el sau este disperarea si suferinta celui care se simte incoltit in minciunile sale, a celui care incearca din rasputeri prin expunerea "iubirii de fatzada" sa castige de partea sa opinia publica pentru a-si definitiva si acoperi FAPTELE VICIATE SI VICIANTE.
Si demonii sufera domnule Parker, asa cum si ingerii au parte de suferinta. Numai ca suferintele acestea sunt total DIFERITE, DIAMETRAL OPUSE.
Ingerii sufera din iubire. Demonii ? Demonii sufera din ura. Iata diferenta.
Exemplu acesta pe care l-am folosit , recunosc este simplist, dar EVOCATOR.
Omul nu este nici inger si nici demon.
Dar oricare om are in el o parte de inger si o parte demonica. Liberul arbitru (Capul Dragonului) - in limitarile OBLIGATORIU impuse de ceea ce in astrologie se cheama "Pedeapsa in viata sau Coada Dragonului" - ne permite sa alegem catre ce ne indreptam ? !
Catre conditia de INGER sau catre conditia de DEMON ?
Aceasta este TEMA de viata a fiecaruia dintre noi. La finalul plecarii din aceasta lume intrebarea care ar trebui sa ne-o punem este urmatoarea: AM EVOLUAT sau AM INVOLUAT in aceasta existenta ? In raport cu ce sistem de valori, pe ce sistem de valori ne-am trait si ne-am condus existenta?
Ne vom transmuta ... mai catre rai sau .... mai catre iad ?
Iata problema ! Adevarata problema existentiala !
Daca autorul articolului, in speta domnul Parker este nemultumit de preluarea pe acest blog a textului integral , il rog sa-mi comunice neintarziat, iar eu voi face doar referirile electronice de a indruma cititorii blogului meu catre site-ul pe care a fost publicat in premiera articolul.

Articolul integral la care fac referire este urmatorul:

Moartea Madalinei Manole, profit pentru ziare si televiziuni

Urmatorul text pe care urmeaza sa-l cititi nu este tratat jurnalistic, chiar deloc, e doar un lucru esential in Romania.

Moartea Madalinei Manole, a adus televiziunilor si ziarelor un profit mai mare decat deobicei, ratingul a crescut considerabil si nu din pura cauza ca Madalina Manole a murit, ci datorita tam-tamului facut pe tema asta, acuzatii grave sau mai putin grave, interviuri cu sotul Madalinei sau a soacrei sale si asa mai departe.

Posturile de televiziune Antena 1, Realitatea Tv, OTV, Pro TV, au facut acest subiect sa fie arzator, de parca era o poveste asemanatoare cu “Bianca si Bote” (care deja devenise un roman de dragoste cu final nefericit), deci acelasi tratament, acuzatii, invitati care sa comenteze in plus, era exact ca la ziarul Cancan, o sorcova de minciuni.

Nu poti!!! sa faci din moartea unui om o telenovela, nu poti sa faci din moartea Madalinei Manole un scandal, nu poti sa faci pe investigatorul ca simplu om de media, chiar daca lumea vrea sa stie ce s-a intamplat, vrea sa stie urmarile, nu te poti implica atat de mult incat sa dereglezi totul, sa disperi un om complet, care si asa este disperat dupa moartea sotiei sale, nu poti face pe anchetatorul, pe marele jurnalist, chiar nu poti..

Nimeni nu a vorbit prea mult de Madalina Manole, s-a vorbit mai mult despre sotul sau, despre pesticidul care l-a luat, despre posibilile ipoteze, nimeni nu a vorbit despre Madalina Manole asa cum era ea, sotul sau a incercat sa explice cum era Madalina, ce fel de persoana era, dar nu putea spune prea multe, imediat veneau intrebarile despre moartea sa, despre o eventuala vina a sa si asa mai departe.

In scurt timp vor veni noi acuzatii si barfe, pe care Acces Direct le va trata cu multa amploare, chiar daca subiectul s-a cam stins, inca 2 saptamani de acum incolo va mai continua tam-tamul.

Rusine Cancan, rusine Acces Direct, rusine Pro Tv cu Stirile Speciale, rusine OTV, rusine Realitatea TV, banul va faceti sa fiti niste fiare, va face sa uitati despre persoana in sine, goana dupa rating va mananca sufletele. Rusine! Rusine! Rusine!


Poate candva, cineva, se va ridica in picioare si va spune: “ratingul ne-a facut sa uitam ce inseamna omenie”!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Am urmarit cu mare interes toate articolele d-voastra si tin sa precizez ca aveti perfecta dreptate in tot ceea ce relatati ca referitor la "Sinuciderea" Madalinei Manole. Tocmai am citit o noutate pe Libertatea : "Incredibil! Soţul Mădălinei Manole este cel care a primit pesticidul cu care s-a sinucis artista". Nu pot sa cred...ceea ce am gandit(nu doar eu),e mana lui! Complimentele mele ca deschideti mintile oamenilor.Sunt fericita ca inca mai exista persoane cu dreptatea in sange si un imens curaj.Va felicit ptr ceea ce faceti,se vede ca ca va faceti meseria cu mare dragoste.Astea da articole, nu Bianca lui Bote sau Bomba Sexi care fac scarba cu adevarat.
Astept cu nerabdare urmatoarele "replici".

Anonim spunea...

Am urmarit cu mare interes toate articolele d-voastra si tin sa precizez ca aveti perfecta dreptate in tot ceea ce relatati ca referitor la "Sinuciderea" Madalinei Manole. Tocmai am citit o noutate pe Libertatea : "Incredibil! Soţul Mădălinei Manole este cel care a primit pesticidul cu care s-a sinucis artista". Nu pot sa cred...ceea ce am gandit(nu doar eu),e mana lui! Complimentele mele ca deschideti mintile oamenilor.Sunt fericita ca inca mai exista persoane cu dreptatea in sange si un imens curaj.Va felicit ptr ceea ce faceti,se vede ca ca va faceti meseria cu mare dragoste.Astea da articole, nu Bianca lui Bote sau Bomba Sexi care fac scarba cu adevarat.