Partidul Poporului

Insa in privirea noastra ....

Si afara ploua, ploua ...
Si-i trecut de ora noua ...
Noi vorbim cu mare arta ....
Despre una despre alta.....

Insa in privirea noastra ...
Nu e loc de dumneavoastra ...


In micuta cafenea
Langa geam la masa mea
Cu o ceasca intre noi
Am ramas numai noi doi
Tot vorbea de vraja mea
Mai putin de viata sa
Si deloc n-am observat
Ca demult s-a-ntunecat ...

Si afara ploua, ploua ...
Si-i trecut de ora noua ...

Noi vorbim cu mare arta ....
Despre una despre alta.....

Insa in privirea noastra ...
Nu e loc de dumneavoastra ...




Marina Voica - Si afara ploua ploua
(textul integral)

Intru-un colt de cafenea
Langa geam, la masa mea
S-a oprit si m-a privit
Doar cu ochii mi-a zambit
Si mi-a spus , c-ar vrea sa bea
Doar o ceasca de cafea
Si nu stiu cum s-a-ntimplat
Langa mine s-a asezat

Era zvelt, inalt, frumos
Ochii verzi , dar ce folos
Dupa mana , ce pacat
Am vazut ca-i insurat
Timpul repede trecea,
Printre vorbe si cafea,
Si deloc n-am observat,
Ca demult s-a-ntunecat

Refren 2 x :
Si afara ploua, ploua
Si-i trecut de ora noua
Noi vorbim cu mare arta
Despre una, despre alta
Si nu stiu de ce anume,
Nu va pot spune pe nume,
Insa in privirea noastra,
Nu e loc de dumneavoastra.

In micuta cafenea
Langa geam la masa mea
Cu o ceasca intre noi
Am ramas numai noi doi
Tot vorbea de vraja mea
Mai putin de viata sa
Si deloc n-am observat
Ca demult s-a-ntunecat

Refren 2 x :
Si afara ploua, ploua
Si-i trecut de ora noua
Noi vorbim cu mare arta
Despre una, despre alta
Si nu stiu de ce anume,
Nu va pot spune pe nume,
Insa in privirea noastra,
Nu e loc de dumneavoastra

Sï afara ploua, ploua ...

Si nu stiu de ce anume,
Nu va pot spune pe nume,
Insa in privirea noastra,
Nu e loc de dumneavoastra

Nu e loc de dumneavoastra

Nu e loc .... !

Si nu stiu de ce anume,
Nu va pot spune pe nume,
Insa in privirea noastra,
Nu e loc de dumneavoastra

Si afara ploua ploua !

Niciun comentariu: