Partidul Poporului

Imnul fotbalistului ratat la Capatos !

Bantuind eu pe net, mai precis aici pe blogul lui Alex Palade am descoperit iata ce minunatie: o inregistrare din emisiunea lui Capatos intitulata sugestiv - "Tara trista, plina de umor!"

Va recomand sa vizitati blogul lui Alex care este absolut superb.

Sper ca Alex sa nu se supere ca preiau si eu acest videoclip care mi se pare bestial: la cote maxime ironia muzicala a prostului gust din Romanica noastra.
Am ras de ma doare stomacul. Va invit sa vizionati: Florin Turcu si Imnul fotbalistului ratat.
Eu l-as fi numit Imnul lu' briliantu' !


Un comentariu:

Unknown spunea...

... cica eu eram sursa... :)
mersi pt aprecierile la adresa blogului si cred ca acolo unde exista bun simt si respect, oamenii nu se pot supara asa usor... sper sa fii la fel de perseverenta in cazul Madalina Manole si sa reusesti in final o "victorie angelica"... pentru cooperare, id-ul meu e: cyax29. numai bine!