Partidul Poporului

E luni, deci Faramita Lambru - Balalau




Audio: Faramita Lambru - Balalau

Balalau - Faramita Lambru titanul muzicii lautaresti

Foaie verde si-un dudau, pe drumu de la Buzau zauzau...
Pe drumu de la Buzau, ma intalni cu Balalau, vai, vai.
Si mi-a dat un cantec nou, ce vroia sa i-l cant eu. (bis)
Mi l-a facut mie anume, si eu vreau sa-l cant la lume. (bis)
Haida, haida Balalau, Balalau baiatul meu,
Haida, haida Balalau, dupa tine-mi pare rau.

Mergea singur pe carare, si privea mereu la vale, da,da,da,
Si cand m-a recunoscut, ce bine i-a mai parut, da, da, dai, da.
Ma lua mereu dupa gat, si ma ruga ca sa-i cant,
Una asa lautareasca, inima sa-si racoreasca.
Ca de cand nu m-a vazut, tare mult i s-a parut.
(bis)
Haida, haida Balalau, Balalau baiatul meu,
Haida, haida Balalau, dupa tine-mi pare rau.

Intruna c-ar vrea sa stie, cand vreau ca sa-i fiu' sotie,
Ca masa-i zice mereu, Balalau baiatul meu, dalailala.
Balalau baiatul mamii, ti-a mancat fetele banii, (bis)
Lasa mama sa-i manince, ca tot Balalau i-aduce,
Ca sunt tanar si voinic, si muncesc si-o sa castig.
Haida, haida mama mea, nu mai fi asa de rea,
Nu fi asa manioasa, ca ti-aduc o nora-n casa.

Niciun comentariu: